Toată produsele comercializată pe pagina noastră au durata medie de utilizare mai mare de doi ani, deci toate au garanția minim de doi ani garantat de stat, pe baza Legii 449 / 2003, complectată de Ordonanța nr.9/2016.
În plus fabrica noastră dă o garanție comercială suplimentară produselor conform următorului tabel.
PRODUS | PERIOADA DE GARANȚIE |
---|---|
Saltele | 10 ani |
Saltele de copii, perne | 5 ani |
Suporturi lamelare, mobilier | 4 ani |
Părti electrice ale produselor | 2 ani |
Produse de lână | 4 ani |
Validarea dreptului la garanţie
Obligaţia de garanţie se referă la toate defectele care nu s-au produs din cauza cumpărării, sau care au intervenit după predarea produsului către cumpărător, cu excepţia defectelor cunoscute de către cumpărător în momentul cumpărării şi pentru care a beneficiat de reducere de preţ.
Dreptul la garanţie poate fi validat la locul cumpărării produsului, cu prezentarea bonului de garanţie şi a facturii. Perioada de garanţie pentru piesele importante schimbate cu ocazia unei reparaţii de garanţie, reîncepe sau este prelungită din data comunicării defecţiunii, cu perioada în care cumpărătorul nu a putut folosi produsul conform destinaţiei acestuia.
Cumpărătorul poate solicita – conform opţiunii sale – repararea gratuită a produsului sau o reducere de preţ. Termenul de reparaţie a produsului defect este de maxim 15 zile. Această perioadă se prelungeşte la 30 de zile în cazul în care obligatul oferă un produs de schimb pe perioada de reparaţie. Dacă reparaţia nu a fost efectuată în termen de 15, respectiv 30 de zile, sau dacă produsul nu poate fi reparat, cumpărătorul poate solicita schimbarea acestuia. Dacă obligatul la garanţie nu execută reparaţia în termen de 15, respectiv 30 de zile, cumpărătorul poate efectua reparaţia produsului pe cheltuiala obligatului. Vă atragem atenţia că, în cazul neînţelegerii între Cumpărător şi firma noastră cu privire la aprecierea naturii defectului sau la calitatea reparaţiei se impune procurarea unei expertize.
Condiţiile validării dreptului la garanţie, prevederile referitoare la obligat, drepturile şi obligaţiile cumpărătorului, modul de administrare a reclamaţiei făcută de cumpărător sunt reglementate de următoarele acte normative: Legea 449 / 2003, complectată de Ordonanța nr. 9/2016.
Cumpărătorul poate solicita repararea sau schimbarea produsului pe baza Garanției comerciale dacă a folosit produsul conform Certificatului de garanție