Fiecare produs vândut de către Bionest.ro prezintă specificații clare, menționate în descriere. Toate produsele vândute de către Bionest.ro vin cu garanție de la producător.
După ce ai achiziționat unul sau mai multe produse, înainte de a le asambla, e indicat să citiți cu atenție instrucțiunile.
Condiții de validitate pentru garanție:
- În timpul procesului de asamblare, clientul a urmat instrucțiunile de asamblare;
- Produsul a fost folosit în scopul în care a fost creat și a fost întreținut și depozitat potrivit instrucțiunilor;
- Garanția se aplică în cazul în care defectele ale produsului sunt cauzate de către producător sau de către transportarea produsului până la client.
Clientul pierde garanția în cazurile în care:
- Nu a urmat regulile de mentenanță și depozitare a produselor;
- Produsele au fost deteriorate în urma utilizării neconforme;
- Produsele nu a fost deteriorate în caz de forță majoră.
Toate produsele comercializate pe pagina noastră au durata medie de utilizare de peste doi ani, ceea ce respectă aspectele menționate în Legea 449 / 2003, completată de Ordonanța nr.9/2016.
În cazul produselor din gama brandului Bio-Textima garanția comercială este suplimentată conform următorului tabel:
- Saltele - Între 6 și 12 ani (diferă la fiecare model)
- Saltele de copii, perne - 5 ani
- Suporturi lamelare, mobilier - 4 ani
- Părți electrice ale produselor - 2 ani
- Produse de lână - 4 ani
Validarea dreptului la garanţie
Obligaţia de garanţie se referă la toate defectele care nu s-au produs din cauza cumpărării, sau care au intervenit după predarea produsului către cumpărător. Exepție fac defectele cunoscute de client în momentul cumpărării şi pentru care a primit reducere de preţ.
Dreptul la garanţie poate fi validat cu prezentarea bonului de garanţie şi a facturii. Perioada de garanţie pentru piesele importante schimbate cu ocazia unei reparaţii de garanţie reîncepe sau este prelungită din data comunicării defecţiunii.
Cumpărătorul poate solicita – conform opţiunii – repararea gratuită a produsului sau reducere de preţ. Termenul de reparaţie a produsului defect poate fi de maxim 15 zile. Această perioadă poate fi prelungită cu 30 de zile în cazul în care obligatul oferă un produs de schimb pe perioada de reparaţie.
Dacă reparaţia nu a fost făcută în termen de 15 zile, respectiv 30 de zile, sau dacă produsul nu poate fi reparat, cumpărătorul poate solicita schimbarea acestuia.
Dacă obligatul la garanţie nu poate executa reparaţia în termen de 15, respectiv 30 de zile, cumpărătorul poate efectua reparaţia produsului pe contul obligatului.
Vă atragem atenţia că, în cazul neînţelegerii între cumpărător şi firma noastră cu privire la aprecierea naturii defectului sau la calitatea reparaţiei se cere procurarea unei expertize.
Condiţiile validării dreptului la garanţie a produsului, prevederile referitoare la obligat, drepturile şi obligaţiile cumpărătorului, modul de administrare a reclamaţiei făcută de cumpărător sunt reglementate de următoarele acte normative: Legea 449 / 2003, completată de Ordonanța nr. 9/2016.
Cumpărătorul poate solicita repararea sau schimbarea produsului doar pe baza garanției comerciale dacă a folosit produsul conform certificatului de garanție.